Are the CMO and CFO Marching in the Same Strategic Direction? (audio seminar)

Bettermanagement.com webcast em
http://www.bettermanagement.com/seminars/seminar.aspx?l=14343

Presented By: Chris Checco
www.customerchemistry.com

Program content

The tenure of the average CMO is now less than two years. What explains the career-limiting disappointments of these high-level marketing executives? Just ask the CFO. If marketing is to credibly measure and demonstrate its impact, it must collaborate with the finance organization to define key metrics, gain support for operational programs and establish effective communications.

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão / Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão / Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão / Alterar )

Google+ photo

Está a comentar usando a sua conta Google+ Terminar Sessão / Alterar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: